Opis produktu
Druk OL-10 Wywiad zawodowy
Formularz OL-10 jest załącznikiem składanym przy wniosku o rentę z tytułu niezdolności do pracy (ZUS ERN).
Formularz wypełnia w całości zakład pracy (pracodawca), należy podać następujące informacje:
- dane identyfikujące pracownika (imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL, jeśli pracownik nie ma numeru PESEL, podaje się serię i numer innego dokumentu),
- wykształcenie pracownika i wyuczony zawód,
- dane dotyczące ostatnio wykonywanej pracy,
- charakterystyka pracy,
- warunki pracy,
- czynniki szkodliwe związane ze środowiskiem pracy.
Druk OL-10 musi być zatwierdzony przez BHP.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 14 grudnia 2004 r. w sprawie orzekania o niezdolności do pracy (Dz.U. Nr 273, poz. 2711 z późn. zm.).
Recenzje
Na razie brak recenzji produktów.